29.03.2017 - 22:00
5€ / 7€
Karuselli – Turun Poikkitieteelliset Haalaribileet 2017

KARUSELLI eli Turun poikkitieteelliset haalaribileet ovat taas täällä!

Kolmas kerta toden sanoo, kun tänä vuonna sekoitetaan Karusellin pakkaa vielä entistä kovempaa ja kootaan eri tiedekuntien bilekansa saman katon alle tamppaamaan Börssin lattiaa. Karuselli on aidosti poikkitieteellinen, sillä nämä kekkerit ovat suunnattu kaikille Turun alueen opiskelijoille!

Hyvät naiset ja herrat, Karusellin pääesiintyjä on tänä vuonna PIKKU G!

Kyllä, luit oikein.
Pikku G saapuu esiintymään noin 10 vuoden tauon jälkeen vielä kerran, retrohenkisesti vanhojen hittien tahtiin. Hittien, joiden parissa me kaikki olemme kasvaneet. Kyseessä ei ole comeback, vaan täysin ainutkertainen mahdollisuus fiilistellä Pikku G:n liveshowta. Lähestyvien kolmekymppistensäkin kunniaksi tämä legenda nousee vielä kerran lavalle ja esittää tunnetuimmat hittinsä, juuri meille. Huhhuh mitä nostalgiaa!

Alkuillasta tanssilattiat täyttää JWK sekä loppuillasta Frat House Brothers!

Pue siis oman tiedekuntasi väriä jalkaan ja saavu mestoille. Kevät ei voisi pyörähtää käyntiin paremmin!

TERVETULOA BAILAAMAAN POIKKITIETEELLISESTI JA NOSTALGISESTI!!

Lipunmyynnit:
Lipunmyyntiajoista- ja paikoista ilmoitetaan tapahtumassa pian!

MITÄ: KARUSELLI - Turun Poikkitieteelliset Haalaribileet 2017
MISSÄ: Börs Nightclub
MILLOIN: Ke 29.3. klo 20.00
MITÄ MAKSAA??: 5€ ennakkoon ja 7€ ovelta!

_______________

KARUSELLI, det vill säga Åbos tvärvetenskapliga halarfest är här igen!

Tredje gången gillt kommer vi i år att sätta ihop andra föreningars partypeople under samma tak för att rejva loss på Börsens dansgolv. Karuselli är verkligen tvärvetenskapligt, eftersom denna fest är riktad till alla Åbos studeranden!

Mina damer och herrar, Karusellis huvudartist kommer i år att vara PIKKU G!

Ja, du läste rätt.
Pikku G kommer för att uppträda efter ca. 10 års paus ännu en gång, i retroanda i takt med gamla hitlåtar. Hitlåtar till vilkas takt vi alla har vuxit upp. Det är inte fråga om en comeback, utan en unik möjlighet att festa loss till Pikku G:s liveshow. Eftersom denna legend snart fyller 30 år, stiger han än en gång på scenen för att uppträda med sina kändaste hitlåtar, bara för oss. Vilken nostalgi!

JWK kommer att börja med att fylla upp dansgolvet och resten av kvällen får vi festa till Frat House Brothers!

Klä alltså på dig din egna förenings färger och kom på plats. Våren kunde inte dra igång på ett bättre sätt!

VÄLKOMMEN OCH SLÄPPA LOSS TVÄRVETENSKAPLIGT OCH NOSTALGISKT!!!

Biljettförsäljning:
Om försäljningsdatum och platser meddelas i evenemanget inom kort!

VAD: KARUSELLI - Åbos Tvärvetenskapliga Halarfest 2017
VAR: Börs Nightclub
NÄR: Ons 29.3 kl 20.00
PRIS: Förköp 5€, vid dörren 7€

Woop woop!

Karuselli aka the biggest interdisciplinary student party in Turku is here again, on Wednesday the 29th of March!

This is the third year we gather students from different faculties around Turku and invite them to dance the night away at the nightclub Börs. Support your school’s color and be there! You couldn’t find a better way to kick off the spring!

Pre-sale tickets will be sold starting from the beginning of March so stay tuned! More info and also the headlining act will be announced any day now. So save the date, this will be an event you will not want to miss.

What: KARUSELLI – The biggest interdisciplinary student party in Turku 2017
Where: Börs nightclub